Populaere spørsmål om Oral-Bs garanti og service

Har du spørsmål om garanti eller service for Oral-B? Sjansen er at vi har svart her!

Hva dekkes av min Oral-B-garanti? Hvordan registrerer jeg meg for Oral-B utvidet garanti? Hvordan kan jeg få utført service på min Oral-B elektriske tannbørste? Kan jeg bytte ut batteriet i min Oral-B elektriske tannbørste?

Hva dekkes av min Oral-B-garanti? Din Oral-B-garanti starter på kjøpsdatoen og varer i 2 år. Hvis Oral-B-produktet blir defekt i løpet av garantiperioden, vil den berørte komponenten bli byttet ut med en ny, original reservedel med tilsvarende eller bedre spesifikasjon.*

Garantien dekker ikke kosmetiske skader som riper eller skade forårsaket av:

  • Normal slitasje
  • Ulykke, misbruk, skitt eller vann
  • Produktet blir tuklet med
  • Feil bruk
  • Reparasjoner utført av agenter som ikke er autorisert av Oral-B/Braun
  • Unnlatelse av å ta riktig vare på produktet, inkludert lading
  • Produktet blir endret eller brukt for kommersielle formål

Merk: Kun elektriske apparater dekkes av garantien – tilbehør er ikke inkludert (eksempler er reiseetui, børstehodeholder og smarttelefonholder)

Hvis du trenger informasjon om hvor du kan få utført service eller reparasjon på Oral-B elektriske produkter (innenfor eller utenfor garantien), kan du se våre nyttige koblinger nedenfor.

Hvordan registrerer jeg meg for Oral-B utvidet garanti? Du kan registrere din elektriske Oral-B-tannbørste for en ekstra ett års utvidet garanti hvis du registrerer deg innen to år fra kjøpsdatoen. Klikk her for å søke om den utvidede garantien. Du må oppgi personlige opplysninger og detaljer om børsten, så sørg for at du har dem tilgjengelig når du registrerer deg.

Når du er registrert, vil du motta en e-post for å bekrefte den utvidede garantiregistreringen. Hvis du ikke har en e-postadresse, kan du bare skrive ut en kopi av registreringsbekreftelsen når registreringen er fullført. Ta godt vare på e-postbekreftelsen eller registreringsbekreftelsen og kvitteringen, da du må sende en kopi i det usannsynlige tilfellet at du må fremme et krav mot våre generelle garantivilkår i løpet av den forlengede perioden.

Merk: Hvis du opplever problemer under registreringen, kan du ta kontakt med vårt kundeserviceteam på gratis telefon, som gjerne hjelper deg og sender deg en e-post med bekreftelse på din Oral-B-garantiutvidelse.

Hvordan kan jeg få utført service på min Oral-B elektriske tannbørste? Hvis din elektriske Oral-B-tannbørste utvikler en feil innen garantiperioden på 2 år (3 år hvis du har fullført registreringen av garantiutvidelsen), kan du få utført service på apparatet hos vår servicepartner(e). Servicesenteret vil reparere eller erstatte din Oral-B elektriske tannbørste gratis, forutsatt at den oppfyller våre garantivilkår og -betingelser.

For service innenfor garantien: Gå til www.service.braun.com for å finne detaljer om ditt autoriserte Oral B-servicesenter.

Når du returnerer tannbørsten, må du sørge for at den er pakket på egnet måte for å tåle normal frakthåndtering. Vi anbefaler at du skaffer deg bevis på porto/forsendelse. Garantien vår dekker kostnader til reparasjon eller utskiftning av produkter og frakt.

For service utenom garanti: Du kan fremdeles sende din elektriske tannbørste til servicesenteret vårt, da de tilbyr en kostnadsfri reparasjonsservice.

Kan jeg bytte ut batteriet i min Oral-B elektriske tannbørste? Nei, du kan ikke erstatte batteriet i din Oral-B elektriske tannbørste. Batteriet befinner seg i elektronikken på tannbørstehåndtaket, og enheten forsegles deretter for å holde den vanntett. Derfor tilbyr vi ikke nye batterier for elektriske tannbørster fra Oral-B.

Fant du denne artikkelen nyttig?