Hvordan kan jeg registrere eller nyregistrere en Oral-B-konto i Oral-B-appen?

Den nyeste Oral-B-appen er utformet for å følge forbedringen i børstingen din på en bedre måte og gir mer persontilpasset innsikt, slik at du kan bedre din munnhelse. Ettersom appen gir en helt ny opplevelse, må nye og eksisterende Oral-B-brukere måtte registrere seg for å få en ny innloggingskonto.

Hvordan lage en Oral-B-konto om du er ny bruker: 1. Last ned den nye Oral-B-appen fra Google Play Store eller iOS App Store 2. Åpen appen og følg instruksjonene på skjermen for å fullføre registreringen. Du kan alltids registrere en Oral-B-konto på et senere tidspunkt, ganske enkelt ved å navigere til «MER»-skjermen i appen.

Hvordan lage en konto inne i den nye Oral-B-appen, med bruk av din eksisterende Oral-B Me eller Oral-B Cloud innlogging: 1. Last ned den nye Oral-B-appen fra Google Play Store eller iOS App Store 2. Åpne opp appen og følg instruksjonene på skjermen for å fullføre registreringen 3. Du kan bruke ditt eksisterende brukernavn og passord, forutsatt at passordet oppfyller de nye kravene.

Opplever du fortsatt problemer med registreringen? Følg stegene for problemløsning under for å løse utfordringen:

  1. Forsikre deg om at du har den seneste versjonen (versjon 8.x) installert Koble til et pålitelig WiFi-nettverk og sjekk om børsten er tilkoblet
  2. Forsikre deg om at telefonen er innstilt på riktig region Sjekk at du har lest de nødvendige vilkårene, det kan være at du må rulle ned til slutten av den juridiske teksten for å markere en avkrysningsrute
  3. Tast inn dine påloggingsopplysninger manuelt, automatisk utfylling kan gjøre at du utilsiktet sender inn tomme felter Sjekk at passordet ditt oppfyller de nye kravene. Å gjøre passordet synlig kan gjøre dette lettere

Om du måtte nullstille passordet, og fortsatt ikke har mottatt bekreftelseskode:

  1. Se i innboksen eller søppelpostmappen etter en e-post fra noreply@m.oralbconnect.com Forsikre deg om at du har den seneste versjonen (versjon 8.x) installert
  2. Koble til et pålitelig WiFi-nettverket og sjekk om børsten er tilkoblet
  3. Forsikre deg om at telefonen er innstilt på riktig region
  4. Fortsatt ingen bekreftelseskode? Trykk på «Send kode på nytt»-knappen i appen Oppgi din bekreftelseskode manuelt, automatisk utfylling kan gjøre at du utilsiktet sender inn tomme felter

Om du fortsatt opplever problemer med registrering eller innlogging, ta kontakt med Kundestøtte på 08007311792 for ytterligere hjelp.