Hvordan kobler jeg min nye Oral-B elektriske tannbørste til appen?

Hvordan kobler jeg min nye Oral-B elektriske tannbørste til appen?

Hvis du har et problem med å koble din Oral-B elektriske tannbørste til appen, må du eventuelt laste ned den siste versjonen av Oral-B-appen. Du kan manuelt oppdatere til versjon 8.x ved å gå til Google Play Store eller iOS App Store.

Følg disse enkle trinnene for å koble din Oral-B tannbørste automatisk til appen via Bluetooth:

  1. Kontroller at enheten har aktivert Bluetooth* og er kompatibel med appen
  2. Åpne Oral-B-appen
  3. Følg instruksjonene i appen mens den leder deg gjennom parringsprosessen
  4. Kontroller at håndtaket er fjernet fra ladestasjonen
  5. Trykk på modus- og på/av-knappen på den elektriske tannbørsten for å aktivere Bluetooth
  6. Fortsett å følge instruksjonene i appen
  7. Du vil motta en bekreftelsesmelding når håndtaket er forbundet med appen

*Smartelefonen må støtte Bluetooth 4.0 (eller høyere) for å kunne parres med handtaket. Hvis du parrer et Genius X- eller iO-håndtak, må smarttelefonen støtte Bluetooth 4.2

Følg trinnene nedenfor for å koble til manuelt på nytt eller legg til en ny Oral-B elektrisk tannbørste til den siste versjonen av Oral-B-appen:

  1. Kontroller at enheten har Bluetooth aktivert og er kompatibel med appen
  2. Åpne Oral-B-appen og naviger til “MER”-skjermen
  3. Velg “DIN TANNBØRSTE” fra menyen
  4. Trykk på “KOBLE TIL NY TANNBØRSTE” nederst på skjermen
  5. Velg “JA” når du blir spurt om du vil koble til tannbørsten
  6. Trykk på “START” på velkomstskjermen
  7. Trykk én gang på på/av-knappen på den elektriske tannbørsten for å aktivere Bluetooth
  8. Appen viser deg når den elektriske tannbørsten er funnet
  9. Du kan slå av den elektriske tannbørsten etter at den er koblet til appen

Det er mulig at en tidligere opprettet forbindelse kan avbryte eller fryse. I dette tilfelle følger du dette enkle feilsøkingstipset:

  1. Slå av Bluetooth på smarttelefonen og aktiver igjen
  2. Forbindelsen skal gjenopprettes når dette er gjort, hvis ikke:
  3. Slå telefonen fullstendig av og start den på nytt
  4. Aktiver Bluetooth og telefonen igjen for å koble til på nytt

Hvis du fremdeles har problemer med å koble til, kontakter du kundeservice på 1-800-56-ORALB (1-800-566-7252) for hjelp.

Når du har parret din Oral-B ladbare tannbørste med Oral-B-appen, vil tannbørsten gjenkjennes av Oral-B-appen når den brukes, og Oral-B-appen vil kjøre i nærheten.

Følg disse trinne når du pusser med Oral-B-appen:

  1. Kontroller at Bluetooth alltid er aktivert på smarttelefonen for å utnytte appens fordeler mest mulig
  2. Hold smarttelefonen i nærheten (innen 5 m/16 ft.) mens du pusser
  3. Legg alltid smarttelefonen på et sikkert og tørt sted mens du pusser

Merk: Du trenger ikke å parre din Oral-B elektriske tannbørste med telefonen, slik du må gjøre med noen andre Bluetooth-enheter. Hvis du prøver å gjøre dette, vil den spørre etter en 4-sifret PIN-kode, og dette er ikke nødvendig. I stedet kan du bare ha Bluetooth aktivert på telefonen og tannbørsten, åpne appen og slå på tannbørsten.