Hvordan kan jeg få utført service på min Oral-B elektriske tannbørste?

Hvis din elektriske Oral-B-tannbørste utvikler en feil innen garantiperioden på 2 år (3 år hvis du har fullført registreringen av garantiutvidelsen), kan du få utført service på apparatet hos et av våre servicesentre.

Servicesenteret vil reparere eller erstatte din elektriske Oral-B-tannbørste gratis, forutsatt at den oppfyller våre garantivilkår og -betingelser.

For service innenfor garantien: Gå til www.service.braun.com for å finne detaljer om ditt autoriserte Oral B-servicesenter.

Når du returnerer tannbørsten, må du sørge for at den er pakket på egnet måte for å tåle normal frakthåndtering. Vi anbefaler at du skaffer deg bevis på porto/forsendelse. Garantien vår dekker kostnader til reparasjon eller utskiftning av produkter og frakt.

For service utenom garantien: Du kan fremdeles sende din elektriske tannbørste til et av servicesentrene, da de tilbyr en kostnadsfri reparasjonsservice.

Hvor lang tid tar prosessen? Servicesenteret har som mål å behandle tannbørsten din innen 1 arbeidsdag etter mottak. Dette gjelder alle tilfeller, enten i eller utenfor garantien. Hvis de har spørsmål eller hvis du ber om et estimat, vil de ta kontakt med deg, ellers vil tannbørsten din bli reparert til fullt fungerende tilstand og returnert til deg.

Fant du denne artikkelen nyttig?