Hvordan kan jeg få utført service på min Oral-B elektriske tannbørste?

Hvis din elektriske Oral-B-tannbørste utvikler en feil innen garantiperioden på 2 år (3 år hvis du har fullført registreringen av garantiutvidelsen), kan du få utført service på apparatet hos et av våre servicesentre.

Servicesenteret vil reparere eller erstatte din elektriske Oral-B-tannbørste gratis, forutsatt at den oppfyller våre garantivilkår og -betingelser.

For service innenfor garantien: Gå til www.service.oralb.com/no/en/ for å finne detaljer om ditt autoriserte Oral B-servicesenter.

Når du returnerer tannbørsten, må du sørge for at den er pakket på egnet måte for å tåle normal frakthåndtering. Vi anbefaler at du skaffer deg bevis på porto/forsendelse. Garantien vår dekker kostnader til reparasjon eller utskiftning av produkter og frakt.

For service utenfor garantien: Du kan fortsatt sende den elektriske tannbørsten til et av servicesentrene da de tilbyr et gratis reparasjonsestimat.

Hvor lang tid tar prosessen? Servicesenteret har som mål å behandle tannbørsten innen 4 virkedager etter mottak. Dette gjelder for alle tilfeller, enten innenfor eller utenfor garantien. Hvis de har spørsmål eller hvis du ber om et estimat, vil de kontakte deg eller tannbørsten vil bli reparert til full fungerende stand og returnert til deg.

Var dette svaret nyttig?

For best resultat og opplevelse, last ned Oral-B-appen - koble til tannbørsten og hold den oppdatert.

Last ned fra APP STORELast ned fra APP STOREFÅ DET PÅ Google PlayFÅ DET PÅ Google Play